[linux] tv uitzending opgeslagen op je pc (videorecorder)

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Di Dec 24 10:35:11 CET 2019

In het onderwerp heb ik eigenlijk al de hele vraag gesteld:
Met regelmaat gebeurt het dat ik graag een programma op tv
wil zien, maar dat ik op dat moment niet kan kijken. Is er
een mogelijkheid dit programma met je computer op te slaan
en later weer te bekijken?
Het antwoord zal wel "ja, natuurlijk" zijn, maar de uitleg
hoe dit te bereiken zal - naar ik vrees - een aantal A4-tjes
beslaan.  Of misschien is het wel makkelijk te vertellen met
een verwijzing naar een URL.  Is het toch wel lastig, en zijn
er nogal wat mensen in geïnteresseerd, dan is het misschien
een idee hier een kwartiertje/halfuurtje aan te besteden op
een komende bijeenkomst.
Of ben ik de enige, hierin geïnteresseerde?
Julien
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl