[linux] tv uitzending opgeslagen op je pc (videorecorder)

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Di Dec 24 10:57:03 CET 2019

Beste Julien,

de meeste tv zenders hebben wel een online portal waar je dingen terug kunt vinden om later te bekijken. Verder gaat de meeste televisie tegenwoordig via settop boxen en daarvan is het lastig om tv signaal af te tappen. Mocht je toch iets willen doen met opnemen enzo, dan kun je bijvoorbeeld bij het https://www.mythtv.org/ project kijken.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot
[ https://www.kovoks.nl/ ]

[ https://www.kovoks.nl/e-mail ]
[ https://www.kovoks.nl/ | www.kovoks.nl ] | [ https://www.zimbra-nederland.nl/ | www.zimbra-nederland.nl ] | Volg [ http://twitter.com/kovoks | @kovoks ] op Twitter
E [ mailto:micha op kovoks.nl" | micha op kovoks.nl ]
T [ tel:+31 (0)345 - 53 29 27 | +31 (0)345 - 53 29 27 ] / 0345 - 53 29 27
A [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | Belle van Zuylenlaan 1-5 ] | [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | 4105 JX Culemborg ]

KvK 11033334