[linux] Hoe krijg ik een directory in mijn include-pad? ... opgelost

Do Feb 14 21:17:13 CET 2019

Frans van Berckel schreef op 2019-02-13 22:13:
> Hoi Julien,
>
> On Wed, 2019-02-13 at 21:10 +0100, Julien Michielsen wrote:
..[] knip
> [...]

Het kwartje is gevallen:
Ik had de linux-source geplaatst onder ~/local/linux-4.17.3
Toen ik het antwoord van Frans van Berckel las dacht ik eraan de source
onder /usr/src uit te pakken.  Nadat ik dat had gedaan en in de
betreffende
directory als root make xconfig uitvoerde bleek er geen probleem te
zijn,
en waren er geen foutmeldingen meer.  Daarna de make modules, make en
make_install, en de update-grub, reboot, en mijn huidige kernel is de
4.17.3

Julien

--
-W-