[linux] Hoe krijg ik een directory in mijn include-pad? ... opgelost

jjge jjge op xs4all.nl
Vr Feb 15 07:54:36 CET 2019

On 2/15/19 7:34 AM, Geert Stappers wrote:

> Daarmee krijg je niet de vaardigheid van je eigen kernel compileren.
>

> Groeten
> Geert Stappers
>
>   @Julien:  Stoere actie,  goed bezig

Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig? Ik realiseer me ineens dat ik al
jaren niet meer zelf een kernel gebakken heb. Het is zelden of nooit
meer nodig. Het staat me bij, dat de meeste distro' s een eigen
gepatchte kernel hebben; dat is een van de redenen dat ik altijd de
voorkeur gaf aan Slackware (zolang als dat nog kan...). Maar de
feitelijke toestand van dit moment is me niet bekend.