[linux] Hoe krijg ik een directory in mijn include-pad? ... opgelost

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Feb 15 08:53:19 CET 2019

On 15-02-19 07:54, jjge wrote:

> Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig? Ik realiseer me ineens dat ik al
> jaren niet meer zelf een kernel gebakken heb. Het is zelden of nooit
> meer nodig. Het staat me bij, dat de meeste distro' s een eigen
> gepatchte kernel hebben; dat is een van de redenen dat ik altijd de
> voorkeur gaf aan Slackware (zolang als dat nog kan...). Maar de
> feitelijke toestand van dit moment is me niet bekend.

#metoo

Ik heb mijn laatste kernel ergens rond 2000 gebakken. Maar daarna was de
hardware support van de verschillende distributies zo goed dat het niet
meer nodig was.

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A