[linux] Windows 10 op een Virtual Box, probleem met de iso?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Jul 11 14:43:50 CEST 2019

On 11-07-19 14:27, jjge wrote:

> Wel naar gekeken, maar dan krijg je weer zo'n enorme lijst van
> produkten, en ik heb nog niet kunnen kiezen....

Gewoon VMplayer downloaden (free). Met een beetje pech moet je wel de
source hacken, maar dat staat op diverse plaatsen beschreven. Van alle
VM's loop het het snelst en het soepelst.