[linux] Windows 10 op een Virtual Box, probleem met de iso?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Jul 11 15:32:21 CEST 2019

On 11-07-19 15:18, jjge wrote:

> Nou, natuurlijk heb ik weer pech. De bash file loopt gewoon, geen
> foutmeldingen of zo. En dan kan ik nergens iets vinden dat ik zou
> kunnen aanroepen... dus ik denk niet dat-ie echt goed afgelopen is...
>
> IK vind in /etc een directory vmware, maar daar komt ook niet veel
> zinnigs uit... de source is ruim 50000 regels, dus dat gaat wel even
> duren, ben ik bang.

/usr/bin/vmplayer

Maar dan moet hij de zooi eerst voor jouw specifieke versie compileren,
dat doet hij automatisch. Jammer genoeg zitten er in vmmon een zooi
incompabiliteiten en als jouw installatie daaronder valt moet je een
patch van vijf regels of zo downloaden en toepassen. Weet niet uit mijn
hoofd waar.

Het loont echter de moeite het te proberen!

--
Dr J.J. Paijmans
paijmans.net v.a. Danzig