[linux] Windows 10 op een Virtual Box, probleem met de iso? uitvoerbaar?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Vr Jul 12 13:48:43 CEST 2019

jjge schreef op 2019-07-11 14:13:

> Meteen geprobeerd (op Slackware). Mounten van iso lukt zonder
> problemen (en zelfs zonder parameters). Het gemounte file systeem is
> gewoon leesbaar. Er is dus niets mis met de iso...

Maar dat het bestand te mounten is wil nog niet zeggen dat het in orde
is, dat alle uitvoerbare bestanden ook uitvoerbaar zijn.
Zou je een sha256sum van de iso willen maken? Ik neem aan dat je het
hier over de Win10-iso hebt). Dat zou vergeleken kunnen
worden met die van andere lezers. Graag dan ook de volledige filenaam
geven.
Bij voorbaat dank.
(Er staan nog een stuk of tien andere reacties op mijn mail,
maar mijn trein vertrekt snel, dus ik heb geen tijd deze voor
het weekeind te lezen en evt te beantwoorden
Julien
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl