[linux] vmware en msdos

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Vr Mrt 1 22:34:40 CET 2019

Op vr 1 mrt. 2019 21:21 schreef paai <j.j.paijmans op gmail.com:

> Heren,
>
> excuses voor het off-topic onderwerp, maar...
>
> Ik probeer een MSDOS onder VMware te installeren om wat oude spelletjes
> te spelen.

Dosbox (emulator) is dan vaak ook een goede optie. Het is soms wel even
prutsen om de config goed te krijgen, maar ik heb er goede resultaten mee
gehad. Zowel voor spelletjes als Rick Dangerous en Lotus racing, maar ook
voor een programma om $Dino CNC machine aan te sturen.

[...]
> Op het internet zijn een paar Youtube videos te vinden en daar ben ik te
> oud voor. Ik word echt helemaal spastisch als ik een half uur ge-OH moet
> doorstaan voor informatie die in vijf regels tekst gegeven kan worden.

Gelukkig, dan ik dus toch niet de enige ;).

Mvg, Guus Snijders