[linux] vmware en msdos

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Vr Mrt 1 22:48:28 CET 2019

Hoi Guus,

On Fri, 2019-03-01 at 22:34 +0100, Guus Snijders wrote:

> Dosbox (emulator) is dan vaak ook een goede optie. Het is soms wel
> even prutsen om de config goed te krijgen, maar ik heb er goede
> resultaten mee gehad. Zowel voor spelletjes als Rick Dangerous en
> Lotus racing, maar ook voor een programma om $Dino CNC machine aan te
> sturen.

Als we dan toch off topic bezig zijn. Is er voor CNC machine's ook
handige open source software beschikbaar? Ik wil daar bij één van de
Landelijke de bijeenkomsten, wel eens wat aandacht aan besteden.

Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/