[linux] Ik haat Youtube (was: vmware en msdos)

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Mrt 2 09:32:17 CET 2019

On 01-03-19 22:34, Guus Snijders wrote:
> Op vr 1 mrt. 2019 21:21 schreef paai <j.j.paijmans op gmail.com
> <mailto:j.j.paijmans op gmail.com>:

>     Op het internet zijn een paar Youtube videos te vinden en daar ben
>     ik te
>     oud voor. Ik word echt helemaal spastisch als ik een half uur
>     ge-OH moet
>     doorstaan voor informatie die in vijf regels tekst gegeven kan worden.
>

> Gelukkig, dan ik dus toch niet de enige ;).

Youtube is echt een verschrikking. Prima om nieuwe danspasjes te leren,
maar vroeger was het internet echt een uitkomst voor de meest
uiteenlopende klusjes, van het inbouwen van een nieuwe raamopener in het
autoportier tot het installeren van operatingsystemen. Met een paar
plaatjes en klaar.

En nu moet je eerst een uur video over je heen laten gaan voor de meest
triviale dingen. Ik vind dat echt een probleem worden. Intussen lijken
gewone verbale handleidingen steeds meer te verdwijnen.

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A