[linux] Firefox en hinderlijk verspringen van scherm

jjge jjge op xs4all.nl
Za Mrt 2 12:13:14 CET 2019

On 3/2/19 12:06 PM, Geert Stappers wrote:

> Dat doet mij denken aan "touchpad" van een laptop.

Nee, het is een "ouderwetse" PC, zelfs nog met een CRT en een klassieke
muis (IMPS/2 Generic Wheel Mouse). Geen touchpad en al helemaal geen
touchscreen (van dat soort nieuwerwetsigheden moet ik niets hebben). En
de muisinstellingen staan alle op Default.