[linux] Firefox en hinderlijk verspringen van scherm

jjge jjge op xs4all.nl
Za Mrt 2 14:46:23 CET 2019

On 3/2/19 12:56 PM, paai wrote:

> [...]
Dat kan ik uitsluiten; het is een optische muis, van onderen dicht
Zo te zien niet-- en bovendien heb ik over de muiscursor eigenlijk nog
geen klachten

> Ik had ooit moeilijkheden met een oude optische muis omdat de
> behuizing net genoeg licht doorliet, zo, dat de verduistering van mijn
> hand de pointer deed springen...
Dat is interessant, en de lak er bovenop is idd wat gesleten... maar als
ik mijn hand bovenop de muis leg, beweegt de pointer niet, althans niet
als hem geen duwtje geef.