[linux] Linux met Fritzbox7590 en Pi-Hole

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Mrt 22 07:33:21 CET 2019

Waarschijnlijk is dat https://pi-hole.net/

> ja en zelfs misschien succes volle ervaringen,
> kun jij dan jouw ervaringen met mij delen, want ik kom op het ogenblik
> niet verder.

Niet verder dan wat?

Lees vooral http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

Vertel in je volgende bericht ook waarom Fritzbox7590 in de subject
regel staat. Dan wel iets maar dan "Ik heb een Fritzbox model 7590",
waarom het anders zou zijn dan een Internet modem dat 80% van de lezers
hier heeft.

Ik ben er van bewust dat de juiste vraag kunnen stellen de helft van
het antwoord is. En dat men vaak alleen het antwoord wil hebben.
Besef wel dat goede vragen essentieel zijn voor de leefbaarheid
van de mailinglist die je gebruikt (die je wilt gebruiken).

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven