[linux] Nieuwe notebook

Vr Mrt 22 16:45:10 CET 2019

Aldus schreef Leon van Geel op Fri, Mar 22, 2019 at 04:16:19PM +0100:
> Hallo,
> Ikzelf gebruik een asus vivoobook. Deze draait probleemloos op linux. Moest
> voor de installatie wel even in de bios rommelen maar internet hielp me. Ik
> las pas dat asus vanaf juni moederborden met een linux ligth op de markt
> gaat brengen:
> https://webwereld.nl/datacenter/50155-asus-zet-mini-linux-op-moederborden

Is dat bericht misschien 11 jaar oud?? ...d.w.z. te koop vanaf juni 2008?
Die splashtop was nooit bedoeld als hoofd-OS... dat laatste zou gewoon
Windows zijn. Volgens Wikipedia zijn er nog tot 2011 updates geweest.

https://en.wikipedia.org/wiki/Splashtop_OS
https://www.rarst.net/software/asus-express-gate/

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth