[linux] Nieuwe notebook

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Vr Mrt 22 16:16:19 CET 2019

Hallo,
Ikzelf gebruik een asus vivoobook. Deze draait probleemloos op linux. Moest
voor de installatie wel even in de bios rommelen maar internet hielp me. Ik
las pas dat asus vanaf juni moederborden met een linux ligth op de markt
gaat brengen:
https://webwereld.nl/datacenter/50155-asus-zet-mini-linux-op-moederborden
Gr. en succes met de aankoop.