[linux] Vraag over Linux op tablet en vraag software/instelling verbinding groot scherm

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Za Nov 16 15:25:06 CET 2019

On Sat, 16 Nov 2019, 15:14 Egbert Hogewind, <egbert50 op solcon.nl> wrote:

> Goede middag,   Is er een versie van Linux die te gebruiken is op een 6 jaar

(a) Heb je wel eens een smartphone of tablet geroot? Of zoek je alleen  een
commandline? In dat geval kan ik van harte Termux aanbevelen.

(b) Bedoel je een HDMI kabeltje? Twee mogelijkheden: via een function toets
of via 'instellingen -> beeldscherm' of hoe dat in het Nederlands heet.

Paai