[linux] download speed laag na herstart

Eternal September stappers op stappers.nl
Za Sep 14 12:28:12 CEST 2019

On Sat, Sep 14, 2019 at 10:23:55AM +0200, paai wrote:

> Ik vind het niet erg gekapitteld te worden, maar zoals je zelf zegt:
> netwerktechniek is complexer dan een hamer (hoewel daar tegenwoordig ook al
> waarschuwingen en disclaimers worden meegeleverd). En in de luttele jaren
> die mij nog op het ondermaanse zijn toegemeten kan ik me echt niet meer tot
> een netwerkexpert ontwikkelen, hoe graag ik ook zou willen.

Expriment dat Original Poster kan doen,
is controleren of alleen "negotiate" voldoende is.

En natuurlijk mag O.P. zich aangevallen voelen. Zelfs een bericht aan heel
de mailinglist als een persoonlijk gericht beschouwen. Ook helemaal top om
terug te melden hoe (en wat) van een bericht ontvangen is.

Op de mailinglist graag wel de relevante zaken voor de mailinglist.
Besef dat er meerdere mensen achter zitten en laat dat merken.
Stel verstandige vragen. Eigenlijk: Lok verstandige antwoorden uit.

Zelf ben ik ook beginner.  Voor wat Linux (gerelateerde zaken) betreft
hoop ik nog veel nieuwe zaken te leren. Dat doe ik o.a. door te lezen
waar anderen meebezig zijn, hun vragen proberen te begrijpen.
Voor verse nieuwkomers heb ik veel begrip voor hun vraag, want ik weet
dat het lastig is om de juiste vraag te stellen.
Daarna komt verdere groei.  Expertlevel is geen vereiste.  Dat mensen
het pad van de expert willen volgen probeer ik te ondersteunen.

We, deze mailinglist, gaan vanzelf zien hoe
Subject: Re: [linux] download speed laag na herstart
opgelost kan worden.

Misschien ook niet.
Het is immers https://en.wikipedia.org/wiki/Eternal_September