[linux] download speed laag na herstart

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Sep 14 19:36:14 CEST 2019

On 14-09-19 12:28, Eternal September wrote:

> [...]

Experiment meerdere keren uitgevoerd: alleen --negotiate is voldoende om
op de speedtest (van Ziggo) volle snelheid te halen. Het probleem is dus
in eerste instantie opgelost.

Maar daarna "ethtool enp3s0" blijft 'duplex half' geven..

Begrijp ik het goed als --negotiate kijkt hoe de router en de host  het
beste kunnen samenwerken? En heeft het zin om ook nog duplex full in te
stellen?

Paai