[linux] .xprofile wordt niet uitgevoerd op Kubuntu

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Sep 25 22:22:14 CEST 2019

On Wed, Sep 25, 2019 at 11:49:57AM +0200, paai wrote:

> Aha. .xprofile wordt niet uitgevoerd, .xsession wordt niet uitgevoerd, maar
> .xsessionrc wel! Daarmee is mijn probleem opgelost...

Dank voor de terugkoppeling.

En welke omgeving betreft het eigenlijk?
(Mogelijk antwoord is bijvoorbeeld:  XFCE4 onder GNOME Display Manager(GDM)
(of KDE7 onder KDM)

Groeten
Geert Stappers
--