[linux] Arduino: wie weet hoe laat het is?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Apr 1 17:44:34 CEST 2020

On 01-04-2020 17:10, Der wrote:

> https://github.com/JChristensen/Timezone

Ja, daar heb ik naar gekeken en ik heb de overtuiging dat het
gemakkelijker moet kunnen...

Ik gebruik nu ESPDateTime, alleen heeft die geen zomertijd. Maar
vanavond ga ik even kijken hoe je de unix-tijd van de laatste zondag
02:00 van een maand berekent, wat niet zo'n heksentoer moet zijn, temeer
omdat DateTime de weekdag kan laten zien...

--
Dr. J.J. Paijmans