[linux] Scanproblemen Canon Pixma G3501 & *Ubuntu 18.04 LTS.

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Apr 4 13:05:04 CEST 2020

On Fri, Apr 03, 2020 at 07:10:01PM +0200, Bas Roufs wrote:
> Julien:

> } sudo -u saned sane-find-scanner
> } sudo -u saned scanimage -L

Spatie toegevoegd

> Klinkt plausibel. Ik ga er dit weekend mee aan de slag.

> Zal laten weten wat er uit komt.

Graag. Eerder deze week op deze mailinglist was er namelijk
  "Kon scanner niet aanzetten: fout argument".

Het zal niet hetzelfde probleem zijn, maar informatie over
het ene probleem kan helpen bij oplossen van ander probleem.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse