[linux] Geen lid vd NLLGG en toch een bericht (kunnen) sturen naar de Linux mailinglijst

Der cl3m0t op gmail.com
Ma Apr 6 14:16:07 CEST 2020

Het was mij eerder opgevallen dat ik een openingpost niet kreeg, maar
wel de reacties erop. Het ging om het volgende bericht van Jan Volkering
met het onderwerp: migratie van Windows 7 naar Linux

https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2020-January/018023.html

Uit het bericht is uit op te maken dat Jan geen lid was van de NLLGG

> Laat me beginnen te zeggen dat ik een zeer geinteresseerde Linux  > novice ben en er over nadenk om lid te worden van jullie Linux >
gebruikers groep.

Ik dacht eigenlijk dat alleen leden van de NLLGG zicht kunnen
inschrijven op Linux mailinglijst en dus berichten naar de lijst kunnen
sturen. Vergis ik me daarin of is er ergens een bug?

Daarnaast, er zijn blijkbaar wel mensen die de openingpost gewoon hebben
ontvangen, gezien de reacties*. Zijn er ook anderen die het bericht niet
hebben ontvangen?

Groet,

Derry Geuther

*Ik vraag me af of Jan de reacties die naar de lijst worden gestuurd wel
kreeg ;-)