[linux] 5.x: userland writes to /usr/lib64/firefox/libxul.so

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Apr 10 09:39:36 CEST 2020

On Fri 10 Apr 2020, Udo van den Heuvel wrote:

> Hoe te doen?

> De kenel zou writes al tegen moeten houden.
> Immutable bit wordt ook niet gehonoreerd. (!)

Ik ben zoiets weleens eerder tegengekomen.

Toen bleek de RAM van de pc gammel te zijn waardoor bits geflipt werden
soms...

Probeer eens, als het "corrupt" geraakt is, om te rebooten, en dan
kijken of dezelfde verschillen blijven.

Paul