[linux] 5.x: userland writes to /usr/lib64/firefox/libxul.so

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Apr 10 10:12:22 CEST 2020

On 10-04-2020 09:39, Paul Slootman wrote:
> Ik ben zoiets weleens eerder tegengekomen.
>
> Toen bleek de RAM van de pc gammel te zijn waardoor bits geflipt werden
> soms...
>
> Probeer eens, als het "corrupt" geraakt is, om te rebooten, en dan
> kijken of dezelfde verschillen blijven.

Ik zie dit alleen bij Firefox, en in veel minder mate bij Thunderbird.
Andere applicaties die langdurig draaien danwel RAM intensief gebruiken
hebben geen last.
(kernel bouwen, skype, transmission, etc)

Udo