[linux] 5.x: userland writes to /usr/lib64/firefox/libxul.so

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Apr 10 10:15:32 CEST 2020

On Fri 10 Apr 2020, Udo van den Heuvel wrote:

> Ik zie dit alleen bij Firefox, en in veel minder mate bij Thunderbird.
> Andere applicaties die langdurig draaien danwel RAM intensief gebruiken
> hebben geen last.
> (kernel bouwen, skype, transmission, etc)

Boeit niet, zulke (hardware) storingen kunnen hele specifieke oorzaken
hebben. Denk aan al die problemen met rowhammer enz., daar merk je
normaal gesproken ook niks van.

Probeer het gewoon.

Paul