[linux] ntp servers bereikbaar

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Wo Apr 15 11:09:42 CEST 2020

On Wed, 15 Apr 2020, 11:01 Paul Slootman, <paul+nospam op wurtel.net> wrote:

> [...]

ah, de router is 192.168.178.1 en er hangt een Fritzbox als switch achter.
beiden hetzelfde resultaat, maar omdat  er al sprake van fritzboxen was.
checkte ik die ook...

Als je als docent een probleem voorlegt aan je studenten, dan weet je al
> wat relevant is voor het oplossen ervan; je hebt tenslotte zelf het
> probleem verzonnen. Da's wat anders dan in de praktijk.

Niet in hogere jaren van universitair onderwijs, daar werk je als student
> en docent vaak aan 'echte' problemen.

verder heb je wel gelijk.