[linux] een DKIM bericht naar de Linux mailinglijst

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Apr 18 15:08:09 CEST 2020

On Fri, Apr 17, 2020 at 11:19:42AM +0200, Der wrote:
> [...]

Euh,  upcmail.nl  heeft DMARC met reject policy  zie ik nu pas.
Ik kom dus terug van mijn bewering dat het vergelijkbaar is.

> Geen probleem hier, ik kan de berichten van Paul gewoon zien.

OK     (en dankjewel voor het meedoen aan deze kwaliteitscontrole)

> Misschien was er een glitch in the matrix waardoor ik het bericht van
> Jan Volkering niet binnen kreeg.

Met de huidige configuratie van NLLGG mailinglist gaan
verdere berichten op dezelfde manier verloren.

Zou toch jammer zijn.

Staan er reparaties op de planning?

> Groeten,
> Derry Geuther