[linux] heeft het zin met Pan te werken?

Vr Apr 24 11:10:14 CEST 2020

Aldus schreef paai op Fri, Apr 24, 2020 at 10:52:15AM +0200:
> Ik wilde Pan (usenetreader) uitproberen, maar kwam in een serie crashes
> terecht. Google was niet behulpzaam en ook niet zo optimistisch. Heeft het
> zin hier hersenvocht aan te spenderen of is het een zinloze operatie?
>
> (Achtergrond: Pan schijnt van verschillende servers tegelijk te kunnen lezen
> en omdat ik problemen heb met opennews wil ik dat uitproberen).
>
> --
> Dr. J.J. Paijmans

Ik betwijfel of het de moeite waard om veel tijd te steken in het fixen van Pan
bugs. Er zijn alternatieven als slrn (Linux) of Thunderbird (X Window). Usenet
is niet zo populair meer.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.