[linux] DCP-J752DW USB scanner (HELP, zie geen scanner)

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Di Apr 28 17:22:34 CEST 2020

>>> https://magazine.helpmij.nl/artikel.php?id=2603

Afdrukbeheer en XSane zijn niet in staat om de printer uit de slaapstand te
halen.
Hij moet dus echt aan staan.
succes
gr. Leon