[linux] over suspend en opwekken (was: "geen internetverbinding na pauzestand")

Zo Aug 23 13:55:04 CEST 2020

Aldus schreef Mike Jonkmans op Sat, Aug 22, 2020 at 01:14:08PM +0200:

> Dat zou via systemd kunnen gaan. Zie 'man systemd-sleep.conf'.
>
> Voor de systemd-suspend.service de network service stoppen.
> En bij resume weer starten.

Probeer eens: mansystemd-hibernate-resume op .service

Dat is niet iets voor beginners.

Ik meende dat Harry schreef dat er geen probleem was met zijn netwerk, maar dat
het ging om zijn VPN....

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.