[linux] "suspend niet iets voor beginners" mogelijk onderwerp voor volgende bijeenkost?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Zo Aug 23 17:42:00 CEST 2020

-------- Oorspronkelijke bericht --------
Onderwerp: Re: [linux] "suspend niet iets voor beginners" mogelijk
onderwerp voor volgende bijeenkost?
Datum: 23-08-2020 17:39
Afzender: Julien Michielsen <michkloo op xs4all.nl>
Ontvanger: "Daniel C. von Asmuth" <asmuth op bakunin.xs4all.nl>
Antwoord-aan: michkloo op xs4all.nl

Daniel C. von Asmuth schreef op 23-08-2020 13:55:
..[] knip

> Probeer eens: mansystemd-hibernate-resume op .service
>
> Dat is niet iets voor beginners.

Dat het "niet iets voor beginners" is, heb ik moeten merken aan het feit
dat
het mij niet lukt sneller te stoppen en herstarten dan ik voorheen deed
(met
aan/uit-knop. Zou het een idee kunnen zijn hier een kleine workshop over
te
houden op de volgende bijeenkomst in septenber? Wanneer uitzetten en
herstarten
zo inderdaad gemakkelijker gaat, maar je wel moet weten hoe dit aan te
pakken,
dan zou dit mogelijk een goed onderwerp kunnen zijn voor een
bijeenkomst.

zo maar een suggestie ...
Julien

--