[linux] update verboden want "source niet ondertekend". Hoe te configureren?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Ma Aug 24 12:14:49 CEST 2020

Zou het kunnen dat je de authenticatiesleutels nog moet toevoegen aan de
pakketbronnen?
Hoe dat in Ubuntu moet, weet ik niet.
In Linux Mint kan dat in Bijwerkbeheer.

Groet,