[linux] Signal app op Linux compileren

Wo Dec 9 17:41:00 CET 2020

Aldus schreef Geert Stappers op Wed, Dec 09, 2020 at 04:40:31PM +0100:

> Begin gewoon.

Ik heb geen idee waar te beginnen. De README.md zegt
- _Linux:_ Follow the production instructions to set up the APT repository
and run `apt install sign al-desktop-beta`.

Meer aanwijzingen heb ik niet gevonden. Geen Makefile. Wat voor taal is
dit?

> Eerste waar je tegen aan gaat lopen is "Build Dependencies".
> Debian package hebben die beschreven in bestand  debian/control

Een dergelijk bestand heb ik niet gevonden.

> Groeten
> Geert Stappers

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.