[linux] SD-kaart van 1 Gb, hoe kom ik daar aan

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Dec 10 14:20:21 CET 2020

On Thu 10 Dec 2020, Guus Snijders wrote:

> Je hébt kans dat die camera een specifiek type SD kaart nodig heeft...

Ja, precies. Elektrische interface cq. protocol verschilt.
Het zou mij niks verbazen als ik ergens onderin een doos nog een 1GB SD
kaart heb liggen... nieuw zul je er moeilijk aan kunnen komen.

Paul