[linux] Dacht dat DVD's duur waren ...

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Zo Dec 13 10:27:44 CET 2020

Ik had een dvd nodig om 20.04 (Ub.) op mijn desktop te
zetten.  Gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Dacht eerst: "heb nog wel (een paar) dvd's liggen.
Dat was ook wel zo, maar niets bruikbaars.
Dan moet je er een kopen, maar die zijn vaak duur, en op
grote spindels.  Eerst gezocht wat er allemaal was, en
kwam al gauw bij Mediamarkt. En dat was een goede plek:
ben er heen gegaan, en 't werd dan wel een spindle, maar
een kleine: 10 DVD-R's, voor € 3,99:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_isy-idv-100-dvd-r-cakebox-10-1484033.html

Dat was het. Dacht dat dit mensen kon interesseren ...
Bij mij deed de eerste het prima. 20.04 staat nu op mijn
desktop.

Julien

--
Julien Michielsen