[linux] TV Box van Linux bewuste fabrikant

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Zo Dec 13 22:23:59 CET 2020

On Sun 13 Dec 2020, Geert Stappers wrote:

> Zowel sateliet als kabel, is dat m.b.v. twee tuners?

Zelfs 2 tuners elk voor satelliet en kabel, dus 4 tuners.

Beiden kun je gewoon doorlussen, al heeft dat beperkingen bij satelliet
(je kunt op de 2e tuner alleen naar transponders kijken in dezelfde
frequentieband / polarisatie als waar de 1e op afgestemd is, als meer
wilt moet je een extra kabel trekken naar je schotel en een geschikte
(dual) LNB hebben.  Kabel is allemaal zelfde frequentieband.

Paul