[linux] TV Box van Linux bewuste fabrikant

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Dec 13 20:30:27 CET 2020

On Sun, Mar 29, 2020 at 07:13:46PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Inmiddels http://www.mutant-digital.com/Webwinkel-Product-164135295/Mut@nt-HD51-4K-Ultra-HD-twin-combo-tuner.html
> gevonden (HD51 is vervanger van het 2600HD model)
>
> Van de specificaties vind ik de Besturingssyteem: Linux OS E2  erg gaaf.
> Dank voor de tip. Ik kijk er verder na.

Gedaan, maar had dat beter moeten doen.
Ervaring / leermoment dat ik met jullie wil delen is dat
er DVB-S en DVB-C is. De S is van sateliet en het ziet
er naar uit dat ik de C, Cable, nodig heb.  :-/

> Jippie

Zowel sateliet als kabel, is dat m.b.v. twee tuners?

Net als met sleutelen aan auto's:  Je wilt er ook mee rijden.    :-)

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse