[linux] IP adressen filteren met Thunderbird.

Azem azemsom op gmail.com
Zo Feb 16 14:10:15 CET 2020

On 16-02-2020 13:09, Daniel C. von Asmuth wrote:
> HTML mail op deze lijst? Waar is de moderator?
>
> Dit lijkt me trouwens niet echt een Linux vraag, maar een GMAIL vraag.

Als we echt willen muggenziften dan zouden we hier enkel alleen over de Linux-kernel kunnen spreken. In feite heeft het merendeel van de vragen op deze list weinig met de kernel te maken, maar veelal met applicaties die deel zijn van een distributie of daarop geïnstalleerd worden.

Mijn inziens echter zou deze list juist een plek moeten zijn waar/alle/  free & open source software gerelateerde vragen gesteld moeten kunnen worden.

Mvg,
Azem Somer, LPIC-2