[linux] kan centos 8 stream niet installeren

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jan 5 13:47:02 CET 2020

On Sat, Jan 04, 2020 at 06:33:18PM +0100, Paul de Vries wrote:

> ja

> ja

> ja

> de installer zit geen raid controller maar wel usb temp disk en usb install stick

> de installer wil wel op de usb temp disk gaan schrijven maar geen boot loader

> centos valt niet onder red hat support voor zover ik weet.
> centos mailing list geeft geen antwoord.

Mmm, hoe
te lezen / te begrijpen weet ik dan ook niet in combinatie met
maar nu ook verder niet relevant.

> leverancier bestaat niet meer

> niet geprobeerd omdat dit een centos stream probleem lijkt: hij maakt
> meel /boot en /boot/efi aan maar zet daar niets in

> laag maar geen geld voor nieuwe

> victor mids?

> centos 8.0 liet zich wel probleemloos installeren, en met elrepo driver
> update disk zelf rechtstreeks op schijven via raid controller.
>
> ik verdenk centos stream van een bug.

Vandaar dat ik de subject regel heb aangepast.

Wat is eigenlijk een centos stream?

Ik heb weet van "een audio stream"  en "een video stream".

Een complete uitleg hoeft. Wat me wel goed lijkt is dat vertelt wordt
met welke URL een CentOS 8 installatie mogelijk is.  En ook
waar de "gevaarlijke  CentOS 8 stream" is.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven