[linux] Als kan helpen zeg het maar.

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Jan 23 21:21:19 CET 2020

On Mon, Jan 20, 2020 at 03:44:46PM +0100, m.a. perry wrote:

> Interessant. Ik heb al Arch op een 16GB USB-stick
> geinstalleerd. 'tis Geen moeite om andere wallpapers
> erop te zetten. Als kan helpen zeg het maar.

Bij vrije software projecten gaat dat anders.

Besef dat een goed bedoelde "zeg maar wat ik moet doen"
voor het project vaak een "stop met de activiteit
en ga de nieuwkomer inwerken" betekent. Dat doet men zelden.

Echt "helpen" begint met veel kijken en verstandige vragen stellen.

Dat gaat het makkelijkst met een project wat je belangstelling heeft.

Ga er vanuit dat de eerste pogingen voor een echte bijdrage mislukken,
geeft niet, leer er van.   Vooral doorgaan.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven