[linux] multiboot

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jan 26 10:49:43 CET 2020

On Sun, Jan 26, 2020 at 09:31:29AM +0100, Frans van Berckel wrote:

> } En hoe gaat het nu verder?
> } En hoe gaat het multiboot project nu verder?
>
> Mijn gedachte is om tijdens de bijeenkomst van maart hiermee Linux
> extra in het zonnetje te zetten ;-) ...
>
> https://nllgg.nl/bijeenkomst/

Webpagina bezocht, onder knop "Landelijke bijeenkomst maart 2020"
zit https://nllgg.nl/bijeenkomst/20200321  Daar is (nog?) niet
te lezen hoe het multiboot project verder gaat. Ook is niet te lezen
of het af is. ("af" als in "klaar genoeg om te gaan gebruiken")

Maar goed, als "hoe gaat het nu verder?" beantwoordt wordt
met "tijdens de bijeenkomst van maart", dan kijk ik dan wel opnieuw.

> Met vriendelijke groet,
> Frans van Berckel

Groeten
Geert Stappers