[linux] hoe ik geheugenkaart van telefoon (camera) onder usb mounten?

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Jun 16 13:07:19 CEST 2020

On Tue, Jun 16, 2020 at 12:55:55PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Met alle voor- en nadelen vandien.

> Zou kunnen, ik denk echter van niet.

> SIM    Subscriber Identification Module

Module waar de GSM-provider zijn klant aan herkent.

O.P. zal https://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart bedoelen.

> Ik hoop voor Original Poster dat de telefoon in kwestie
> ergens een configuratie menu heeft waar ie  MTP kan inschakelen.
> ( https://en.wikipedia.org/wiki/Media_Transfer_Protocol )
>
> Aan Linux is MTP inmiddels erg gangbaar geworden.
 Aan Linux kant is MTP inmiddels erg gangbaar geworden.

Aanvulling:

Aan beide kanten van de kabel moet er iets zijn
wat de andere kant van de kabel ook begrijpt.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse