[linux] Gezocht: Hoster die eens een presentatie bij NLLGG heeft gedaan

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Zo Jun 28 04:47:08 CEST 2020

L.S.,

Ik wil graag een beroep op jullie geheugen doen. Een paar jaar geleden
is er eens een presentatie geweest op een NLLGG-bijeenkomst van een
hoster die Linux-virtual machines aanbood tegen een redelijke
vergoeding. Dezelfde hoster heeft daarna ook nog wel eens een stand in
de hal gehad in Utrecht.

Ik wil geen mailserver meer draaien op mijn toch al oververhitte zolder,
dus ik wil graag nog eens naar hun aanbod kijken. Weet iemand nog welke
club dat was?

Ze zaten meen ik in Nijmegen, maar ik kan ze niet vinden. Ik heb ook al
de oude agenda's van de bijeenkomsten doorgespit maar niets gevonden.

Alvast bedankt.

Eric de Hont