[linux] nu bash 5.0 "export" niet meer heeft, mijn environment goed gezet via .profile

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jun 28 07:47:19 CEST 2020

On Sun, Jun 28, 2020 at 07:20:14AM +0200, Nico Rikken wrote:
> Bedankt voor de tip!

Euh, welke tip?

Danwel het verzoek om de aanname "Jullie weten toch waar het over gaat"
te verlaten. Mocht de aanname zijn "Jij weet toch waar het over gaat",
dan is het besef dat je bericht naar een hele boel mensen is gegaan nog
belangrijker.

Groeten
Geert Stappers
--