[linux] foute regel in sources.list, source.list attached

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Mrt 24 19:16:38 CET 2020

On Tue, Mar 24, 2020 at 06:21:39PM +0100, Frans van Berckel wrote:
> Hoi Julien,

> Bijzonder is, er staan repo's in voor zowel Ubuntu 16.04 als 18.04. Je
> hebt dit systeem zelf handmatig van een update / upgrade voorzien?
>
> Ik zeg gooi 'm helemaal weg, en vervang 'm door die van mij.

Doe dat maar niet.

> Je zal zien, die ziet er een stuk overzichtelijke uit. ;-)

Lijkt mij heerlijk om gevaar niet te zien.
Andere mensen in gevaar brengen is een rotstreek.

> Met vriendelijke groet,
>
> Frans van Berckel
> Media Engineer / Linux Master
> LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/

Ik ben benieuwd of ie de impact van de voorgestelde wijziging gaat toelichten.

> deb http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu/ bionic main restricted
> # deb-src http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu/ bionic main restricted
<knip/>

Regards