[linux] foute regel in sources.list, source.list attached

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Mrt 24 21:18:14 CET 2020

On 24-03-2020 19:15, paai wrote:

> Moet je Frans wel vertrouwen :-)

(Natuurlijk is er niks mis met Frans, maar zomaar configuratiefiles
overnemen van een ander is niet iets wat je gedachteloos moet doen. Ten
eerste stel je je bloot aan kwaadwillende veranderingen in je systeem en
ten tweede kan er ook per ongeluk iets mis gaan.
Tenzij je de kennis hebt de files zelf te checken.)

--
Dr. J.J. Paijmans