[linux] Beste strategie om iot-devices plug and play te maken

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma Mrt 30 16:04:08 CEST 2020

On 30-03-2020 15:15, Paul Slootman wrote:
> Volgens mij ben je redelijk het wiel opnieuw aan het uitvinden...
> Tasmota, welke gebruikt wordt als alternatieve firmware voor ESP8266/
> ESP32 apparaatjes (begonnen met Sonoff spul maar nu voor veel meer
> geschikt) doet dat.
>
> Kijk maar eens daar de kunst af: https://tasmota.github.io/docs/
>

> Paul
dank je, maar dan moet ik weer nieuwe firmware op mijn esp8266 flashen.
Voorlopig houd ik me bij de Arduino IDE en bijbehorende libraries: die
ken ik tenminste zo'n beetje.

Voorlopig ga ik dus door met het perfectioneren van mijn speciale
driehoekige wielen :-)

--
Dr. J.J. Paijmans