[linux] HELP, zie geen scanner

Ma Mrt 30 17:29:07 CEST 2020

Aldus schreef harry.harmsen op gmail.com op Mon, Mar 30, 2020 at 04:47:39PM +0200:

> failed: Invalid argument dev2: opdracht niet gevonden"
>
> Harry

Nu zou u natuurlijk het device kunnen opgeven als -d 'brother4:bus4;dev2'
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de laatste puntkomma een dubbele punt
moet zijn. Anders kunt u proberen om het deel vanaf de puntkomma weg te laten....

Suc6,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.