[linux] Lekker belangrijk

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Mrt 31 21:45:45 CEST 2020

On Tue, Mar 24, 2020 at 10:01:52PM +0100, Frans van Berckel wrote:

> Wat stel je voor?

Deze e-mail nog een keer lezen, zie dat
geen goede raad was. Kijk ook naar de tijdstippen van
de regels die met echt 'On Tue' beginnen. Zie dat
het de chronologische volgorde is. Krijg in de gaten
dat er blunders gestapeld worden.

Opnieuw
> Wat stel je voor?

Groei, ontwikkel je verder, probeer verstandig dingen te zeggen.

> Hou eens op. Dit is bijna laster.

Mooi, een deel van het bericht is overkomen.

In de eerste week heb ik er niets van gezien.
Dan was de uitdaging waarschijnlijk toch te groot.

> Wat bedoel je precies met deze quotes?

Antwoord c.q. oplossing van de oorspronkelijke email ...

Groeten
Geert Stappers
--
Any technology, no matter how primitive,
is magic to those who don't understand it.